Sunday, June 14, 2009

WeEkEnD MinGGu ke 23, TaHuN '09 (13th - 14th Jun '09)

LePak2 JeR...

Erm ini aktiviti aku sepanjang Weekend Minggu yang Ke-23, tahun 2009.

  • Sabtu malas sangat p Office. So budget nak wat kerja kat rumah jer. Tapi hampeh tak sentuh langsung. Hahahaha
  • Erm sabtu malam aku p Umbai, Melaka. Makan Ikan Bakar. Tapi kurang menarik. Mungkin tempat tak berapa betul atau kombinasi lauk nya tak betul. Huhuhuhu....
  • Next time kena survey betul2 la nampaknya. Katanya dekat ngan Sekolah Hurney Gurney.
  • By the way, thanks Kashfil for pay us on that nite...
  • Ahad aku p kawin umah kawan aku masa sekolah Pekan dulu. Wan Noraini dan pasanganya Mohd Almi. Taniah aku ucapkan. Best majlisnya.
  • Then teruskan perjuangan aku dengan tido.
  • Lupa nak ucapkan selamat pergi n pulang to MIZAH n G-DOT to Yaman for 3 months. We will missing uols. N Congrats also to MIZAH for your WNA 8705.
  • Gambar2 yang aku dapat snap sepanjang minggu ni.

Posing di Umbai, Melaka...

Congrats to Wan and Almi

1 comment:

Anonymous said...

hmm...br 3 mgu dok cni dh rndu my WNA 8705..huhu...actually mggu 1st lg i dh stat rndu..hehehe.. :p weh, update la blog ko ni.lehla aku tau pe xtvt korg spnjg aku xde nih..huhu...

pepun miss u ol..cant wait 2 be wif u all again... (^_^)