Tuesday, August 4, 2009

SeHaRiaN MaKaN2...

B4 PoSe...


Erm ini adalah perancangan aku. Sapa2 ada komen n nak join sekali boleh la hubungi aku k.

Saturday, 15th August 2009

10.00 am - 11.30am:
- Breakfast.

11.30am - 01.00pm:
- Window Shopping.

01.30pm - 03.00pm:
- Lunch.
- Solat Zohor.

03.00pm - 06.00pm:
- Movie.
- Solat Asar.

06.00pm - 08.00pm:
- Hi-Tea / Sunset.
- Solat Maghrib.

08.00pm - 09.30pm:
- Bowling.
- Solat Isyak
.

09.30pm - 11.00pm:
- Havoc Dinner.

11.00pm - 12.00am:
- Lepak2.

12.00am - 01.00am:
- Minum2 / Downtown / Uptown.

Notes:
1. Sila cadangkan tempat2 nya. Otherwise kita redah jer.
2. Next activities adalah berbuka pose kat Hotel ker, mana2 ker.
3. Aku cadang kita tengok movie G.I Joe.
4. Terima kasih atas cadangan anda semua.
5. Nak join bagitau ler k.
6. Segala perbelanjaan ditanggung oleh diri sendiri. :)

15 comments:

Anonymous said...

untuk lunch aku cadangkan kita makan kat groupbase restoren kat bndr sri damansara...ia restoren baba nyoya...memang best sedap..x menyesal kalu korang pi...

len2 xtvt aku post later kalu ade la

ryuji-kun

jOe_sTaRz said...

o ye ker ji...erm wayang kita tgk the proposal ke apa ker....erm yang lawak2...jangan tgk cite ngantuk mcam harry porter tu....nyaris aku tak berdengkur kat situ kan....

Anonymous said...

joe...ko jahat la.kitorg xpat join,time tu la ko nk bt macam2...huhuhu.

Anonymous said...

joe...ko jahat la.kitorg xpat join,time tu la ko nk bt macam2...huhuhu.

Anonymous said...

weh...dgn sgala sukacitanya aku totally x stuju ngn ko punya plan kali nih...sbb aku xdpt join korg mkn2..dhla kt cni aku xdpt mknn best..huhu...n psl movie tuh lg2 la aku x stuju...sbb aku tringin giler nk tgk citer The proposal tuh tp sbb kt cni tarak cinema so aku xdpt tgk....wooowoooo.....sedih giler aku nih.... :((

sahabatmu yg jauh di perantauan....
mizah yg comey :)

jOe_sTaRz said...

Hahahaha...segala komen dari perantaun akan dipertimbangkan yer...ahaks

mugiwara said...

erm...
akan dipertimbangkan~

ngehngehngeh~

Anonymous said...

wep penganjur cemane ni cam xde follow up jer...
wep mugiwara nak timbang2 ape lagi join ajo lak...

Anonymous said...

pin

sowi wei lambat respon. aku outstation kat PD.
kte pg big plate malam, kat subang je.
petang aku cadangkan seoul garden, bufet makanan korea.harganya boleh tahan, tp memang berbaloi-baloi. haha.
camane?


KASH

Anonymous said...

cont....

tp kalo pg makan sate kajang best gak kan malam tu. pastu kt pg menara tinjau. dah lame x jalan2 sana.

KASH

Anonymous said...

salam..
skang aku lak nak bwat komen..haha..dgr cni, aku xnak satay kajang aku xsuka yg ade kaitan ngn kajang2 ni...ahakss...yg lain aku on je nk mkn katne..btul kate joe, aku stuju xnak tgk movie yg slow k..aritu aku ngn joe same2 dh tido tau tgk harry potter tu..cume aku xla berdengkur mcm joe..haha...weh esok kul brape?? sape je yg join?? naik savvy oren la ek...huhu

ayu natasha

Anonymous said...

dear Mizah,,
ala2 jgn la xstuju..u stuju jela dr jauh k...nant u blk kiteorg g la lg k..buke pose same2 u sempat kan..dnt wori k...miss u much..jgn lpe bwk blk ole2 tuk kiteorg tau...firdaus kemsalam..

ur fren yg lg comey dr u..ahaks.

jOe_sTaRz said...

Salam kawan-kawan...

Sekali lagi aktiviti yang dianjurkan oleh aku telah berjaya dengan baiknya. walaupun tak la ramai sangat tapi ianya sudah cukup bermakna untuk kami semua. Laporan untuk aktiviti ni akan disiarkan tidak lama lagi...Nantikan... :)

Anonymous said...

wep jgn tunjuk gambAR aku yg kurus2 macho tu...
malu i tau..huhu

ryuji-sama

Anonymous said...

wah2...
sejak bile lak aku ada fren yg lg comey dr aku nih?setau aku, akula yg plg comey dlm rmai2 tuh..huahahaa.....ala i x stuju pn korg g gak kn...huhu...ok2 since u ckp cmtuh so i wat2 x ksh jela eh..so time buke pose ramai2 nti u blnje i la eh my fren yg kurg comey dr i...ahaks.. :p tp make sure kt dlm hotel tau,bkn kt kaki lima jer...huahahaha....

the cutest person
:p