Tuesday, June 9, 2009

WeEkEnD MinGGu ke 22, TaHuN '09 (06th - 07th Jun '09)

WeDDiNg GHaNA & NuRuL (06.06.09)

Erm ini aktiviti aku sepanjang Weekend Minggu yang Ke-22, tahun 2009.

  • Hari Jumaat aku dapat mesej dari Ceni. Dia kata Ghana kawin Sabtu, 06 June 2009.
  • Aku pelik, seingat aku next week 14 June 2009.
  • Then, sydat sms remind sok kawin Ghana. Pergh nyaris2 aku lupa.
  • Sepatutnya aku kena datang office. Kerja tak siap lagi. Even due dia this week. Kena siapkan. Plan datang after kenduri Ghana.
  • Dalam jam 12.00pm kitaorang berkumpul di Plaza Alam Sentral (PAS).
  • Tiga buah kete. Kete Aku, Sydat & Lan.
  • X-SMKDMM Pekan (batch kitaorang) yang datang;
  1. Faizul
  2. Asri
  3. Zizi n Aida (Aweks)
  4. Lan n Aimi (Tunang)
  5. Sydat
  6. Ceni
  7. Ila
  8. Jannah
  9. Wan n Husband
  • Zizi sampai dua buah lagu masa majlis tu. Zuraini and Apa Nak Jadi versi Ali Mamak. Dicabar oleh Ceni.
  • Lepas majlis aku di ajak untuk join lepak di Alamanda. Tak jadi masuk office. SMS Faizal. Nasib ok jer.
  • Berpecah dua group di Alamanda. Satu Group tengok wayang Jangan Pandang Belakang Congkak. Satu Group lagi main bowling.
  • Selepas abis seme aktiviti tu, aktiviti terakhir kitaorang lepak di Taman Warisan, Putrajaya. Pergh Roti John dia. Sodap tapi kena beratur panjang. Tak jadi beli. Sempat makan Sydat punya. Tq Sydat.
  • Bersurai dalam jam 8.30pm. Thanks uols...
Picture yang aku snap n dah aku editkan sebaik mungkin...:)

Posing bersama2

Di Atas Pelamin

Makan Beradab

Style Ghana gelak tak berubah sejak aku kenal

Posing di Taman Warisan 1

Posing di Taman Warisan 2

No comments: