Wednesday, June 10, 2009

ThaNkS FoR G-DoT's...

Salam semua. Aku ada coretan sedikit untuk tatapan kita bersama...:)
  • 04th May 2009, 08.30pm, kitaorang telah di sponsor untuk makan steamboat buffet di Flaming Steamboat Buffet di Sunway.
  • Actually pada mulanya takde pulak katanya nak dibelanja. Time nak bagi duit tu, dia tak nak. Besar tapak tangan, Nyiru kami tadahkan. Moga murah rezekinya k.
  • Makhluk yang join;
  1. Faizul
  2. Faizi (tunand adik G-dot)
  3. Ezarif
  4. G-dot
  5. Ayu
  6. Mizah
  7. Kak Chik (adik G-dot)
  • Yang pasti Ayu datang lambat. Macam2 cite kat sana. Hehehehe...Gosip...Tapi ada yang fact.
  • Pergh bes gila makan kat situ. Sebab buffet. Mulanya tak nak makan banyak. Tapi tak leh control. So, apa lagi. Hentam sajo. Baru nak diet...:)
  • Macam2 seafood ada kat situ. Tak terpilih rasanya.
  • Ni picture aku dapat snap sebagai memori yang terindah.
No gossip2. Kebetulan jer ni. Kawan baik tau...

Sorang Bercerita, Sorang Mendengar.
Kombinasi yang sesuai.

Aksi masing2. Makanan ni jer tinggal. Huhuhu
  • By the way, Gdot Thank You for your favour. :)
  • Kedai ni, just near to Sunway Pyramid. Senang gila nak cari. Sapa yang berminat silalah tgk contact nye seperti di bawah...
Flaming Steamboat Buffet,
No. 123 & 124, Jalan PJS 11/12,
Spectrum Shops,
Bandar Sunway,
46150 P. Jaya,
Selangor Darul Ehsan.

Website:
www.flamingsteamboat.com

Operation Hours:
5pm to 12midnight everyday

Enquiries & Reservations:
Call at 03-5633 6820

6 comments:

Anonymous said...

why aku xdi undang@di jemput...
huh....

jOe_sTaRz said...

erm ko sapa....lain kali tinggalkan nama then aku leh la bagi alasan berpandukan nama ko sapa....tol tak?

Anonymous said...

ye ye ye..aku stuju tuh..kna tggalkn nama br ko tau kn?tp komen yg atas akupn lupa nk tgglkn nam gak..ahaks..tp ko msti tau aku sape kn?sbb aku dh sebut hint tuh..hehe...


Mizah yg comey :p

Unknown said...

hi joe_starz,
kenal zarif eh?
die dh kawin ke?

Unknown said...

blh tau zarif keje mane?
tq.. most appreciated =)

Anonymous said...

Ya2 aku lmbt skit je pun...korg tu mkn x tggu aku pun...btw thanks g-dot... joe knp gmbr aku mcm ade muka lbh je..

ayu natasha...