Sunday, August 8, 2010

Berbuka Puasa Edisi 2010

Salam kawan-kawan...Lamanya rasanya aku tak titipkan sebarang madah dalam blog aku ni untuk tatapan kita semua. Kali ni aku lantik aku sebagai Project Manager untuk Berbuka Puasa Edisi 2010. Bukan gila kuasa tapi gila-gila. Lama aku tak jadi Project Manager untuk apa-apa aktiviti kita. Yala masing-masing dah ada komitment termasuk aku...:)

Tarikh Berbuka Puasa yang telah dipersetujui oleh ahli tingkap kita.....
  • Saturday, 14th August 2010, 4 Ramadhan 1431.
Now, aku dah pilih yang terbaik untuk tempat berbuka puasa kita. Jadi, pilihlah before aku proceed to call for reservation ok. Before Wednesday if possible. Here the list;

1. Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur
  • RM50 nett, 88 Juadah, www.feldasaji.com.my, 03-2698 8302
2. One World Hotel, next to OU
  • RM98++, www.oneworldhotel.com.my
3. Grand Bluewave, Shah Alam
  • RM89++, boleh dapat 20% diskaun, www.bluewavehotels.com, 03-5511 8811
4. Cititel, Mid Valley
  • RM60, nett, 03-2296 1188
5. Concorde, Kuala Lumpur
  • RM89++, boleh dapat 20% diskaun, 03-2144 2200
6. Dynasty Hotel
  • RM68++, 03-4043 7777
7. Boulevard
  • RM70.00 nett, www.blvhotel.com, 03-2295 8124

Notes;
1. Kalo 'plus ++' tidak termasuk 10% service charge n 5% GST.
2. Kalo 'nett' bersih la.
3. Sila nyatakan No. pilihan anda, 1-6.
4. Tema Baju Melayu-Tak kira warna.
5. Paling penting- Sila bawa DUIT bersama-sama anda...:)

17 comments:

Anonymous said...

Ramadhan Buffet Dinner

August 11 - 15
Adult - RM70.00 nett
Children - RM35.00 nett (6 to 12 years)
August 16 - September 5
Adult - RM85.00 nett
Children - RM43.00 nett (6 to 12 years)

September 6 - 8
August 16 - September 5
Adult - RM70.00 nett
Children - RM35.00 nett (6 to 12 years)

From 6.30 pm - 10.00 pm
Wild Rice Restaurant (Level 9)

For reservations, please call 603 2295 8124

Boulevard Hotel
Mid Valley City, Lingkaran Syed Putra,
59200 Kuala Lumpur, Malaysia
Tel: 603-22958000 Fax: 603-22878551
Reservations : resvnkul@blvhotel.com
Enquiries : infokul@blvhotel.com
Website: http://www.blvhotel.com/

p/s one vote for blv hotel--ryuji

others- aku vote for bluewave hotel full stop! no more thinking

Anonymous said...

td aku call mak cikaku dia cakap....dewan felda disaji tu tk grand walaupun makanan dia boleh kira best....tapi aku nk cadang kita buat kat boulevart hotel...aku pnah makan tahun lepas....makanan sedap...semua jenis daging ada kecuali cik bi.....harga pn boleh kira ok...rm70 net....view lawa jd sesuai la untuk pose maut....aku tk paksa....other aku vote blue wave hotel.......

from: the legend of budin

jOe_sTaRz said...

Nampaknya ramai nak Boulevard Hotel...Ok no problem, esok aku akan call terus hotel tu untuk tanya mcam mana....Actually Boulevard Hotel and Cititel in one company...

Anonymous said...

hurmmm kalo majority plh boulevard aku pun on je...tp en.joe...aku n miza n zura mane ade bj melayu..bj kurung n kebaya adela..ahakss pinjam ko 1 la...saruji jgn lupe kamera mahal ko k..huhu

from eX-PM ...coz ko dh lantk diri sendiri jd aku ngn rela hati tarik diri..ahaks

Anonymous said...

kahkahkah....aku stuju sgt ngn komen ex-PM kita tuh..br je aku nk komen btau ko yg aku mn de bj melayu..kurung n kebaya ade lah wei...hahaa...ehm tp xde bj baru la...xkn nk bgaya ngn baju lama guna kamera mhl saruji tuh kn?hehehe...since korg sume rmai plh boulevard so akupn on aje..aku ni kan bknnya cerewet sgt dr dlu lg pn kn???eceh.. :p

from bdk plg cute dlm ahli tingkap kita...hahahaha :p

Anonymous said...

Tul ke baju melayu? joe terlupe kut nak tulis baju kurung huhu kalo bab baju melayu sah sah i cuma leh pinjam budin nyer jek hak hak hak lol....sabtu ni ek? bila joe nak tempah?

from: orang luar pagar yg tak berdaftar aka arejue**

Anonymous said...

aku tk pakai baju melayu...nk pakai T-shirt jer.....nk tnya sapa 'budak yang paling cute tu'...i cant figure it out...hahaha

Anonymous said...

la kene baju malayu ker..nasib baik aku pan-asia (half malay konon nyer)...
terpaksa tempah nga pereka bernard chandran...hohoho poyo je ayat

Anonymous said...

half malay & half malay Thailand so become pure malay...ada hati nk jd pan...boleh ler pancake Asian.....alah pakai maliki chandran nyer ciptaan jer....pakaian cam maliki pkai mlam semlam.....so flexible kat bahagian perut...jd senag tuk relieve

jOe_sTaRz said...

Korang ni kan kalo cari salah aku memang number satu kan...aku lupa korang la....Budin ada baju lebih tak?tapi aku rasa Budin tak pakai so arejue bolehlah pinjam ek...apapun tq arejue backup i...hehehe....Wei sapa ni perasan pancake ni?setau aku seme member aku muka jawa...aku jer muka malay 1 malaysia...Hehehehe
Pesanan untuk ayu, aku tak bermakna nak rampas takhta ko, untuk kali ni aku syok sendiri jer. lepas ni aku akan wat name tag PM untuk ko k....

Anonymous said...

ahakzzz...i kan baik joe slalu back up org..ha ha dorang tu memang pantang silap skit ader jek nak kenakan org tak baik tau korang cian joe dah penat lelah mencari untuk kebaikan perut bersama :P ngek ngek ngek!!

from: orang luar pagar yg tak berdaftar aka arejue**

Anonymous said...

fisrt of all utk joe starz plssss aku xde darah jawa ok..ckp bek3 skit,mrh ni..haha..n arejue, wah2 backing joe nmpk..ni ke latest skandal u????hakhakhak...eh korg ni apela..nk tls bgla hint nm korg ni xtau sape yg tls...huhuhu

Yg ter"cute" :p jgn jeles sape yg tego tuh..huahahaa

Anonymous said...

aku mane ada darah jawa.....3/4 malay...1/4 india...so no jawa.....saruji sorang jer muka jawa...hahaa....pan asian versi jaya...haha


budin

jOe_sTaRz said...

Sudah.....Dah habis seme nak kuarkan salasilah keturunan kan...Cukup2 la aku gelarkan korg memang jawa. Jangan jawa Mawi sudah. Geli aku. Esok aku akan kompem kan ngan Boulevard Hotel. Tadi dah kol. Ahli majlis tingkap seme adalah 9 orang. Kalo nak tambah bagitau...Anouncement seterusnya akan menyusul...Daaa....

Anonymous said...

Sori lmbt respond..Haizz di bln pose yg mulia inilah sume nak perasan mix..nk ngelat pose penuh la tu...sorg tercute la,sorg pan-asia la, sorg jawa, sorg malay 1 malaysia la mcm2..nsb aku tak terikut perasan hahaha...
actually aku pun curious sape bdak plg cute dlm ahli mesy tingkap kite...aku kah??? kash kah,budin kah,joe kah,aju kah,ryuji kah,fidos kah or mungkn aidil kah??? huhu confius2...bdak plg kemetot selepas aku ade la...hakhak..(jgn mrh bln pose ni,ahaks)
p/s: its ok joe...aku xksah...good job...sekurang2nye ko ade niat nk tlg aku kan wlupun syok sendiri...hahaha..pd yg lain...contohi joe starz!! daaaa

from :Ex-PM @ ayu natasha

jOe_sTaRz said...

Ayu....
Sungguh ku tak sangka sangat sinis pujian ko terhadap aku. Aku pun menyanyikan lagu Ada Aku Kisah?Hahahahahaha....Ntah Mizah ni perasan tol...Hehehehehe...Nak raya....

Anonymous said...

haha..sinis ke??? ala jgn makan ati k...ikhlas dr yg jauh...ahaks

tasha@ayu