Wednesday, August 11, 2010

Boulevard Hotel, Mid Valley

Hye Frenz...Segala tempahan telah diselesaikan dengan jayanya. Maka, sila la datang hari Sabtu, 14th Aug 2010 di Mid Valley di tingkat 9. Tema tetap dengan Baju Melayu kepada Lelaki dan Baju Kurung or Baju Kebaya bagi Perempuan. Parking boleh dapat percuma. Kena mintak cop di kaunter nanti. Tapi aku akan datang agak lambat sket. Korunk boleh mulakan melantak. Hehehe...

Perhatian kepada semua ahli tingkap. Syer saham aku tetap banyak, so, takde maknanya aku nak beli saham2 orang lain. Hehehehehehe...Jumpa nanti...Daaaaaaaaaaaa

14 comments:

Anonymous said...

fuhhh...! orait...

from miss cute :p

Anonymous said...

sayang aku tak de baju melayu......kenaya la jawab nyer...pjam dengan mak cik aku...hahaha

jOe_sTaRz said...

Sapa plak takde baju melayu ni...

P/S: sila tinggalkan hint siapakah anda hoccay...

Anonymous said...

Good job...weldone!! 10 point to u...to all exco jumpe di sana..sana..sana...pose jgn xpose...

p/s: jgn lupe bawa kamera masing2 ye...

from : Tasha

Anonymous said...

ye la...pmpuan pun xde bj melayu...pas tu nk pinjam kebaya makcik plak...sapekah anda?? lelaki or pmpuan?? ahaks

miss cute plak sape?? ahaks


from : tasha

jOe_sTaRz said...

I kamera HP jer...wait kamera mahal Babuji...kuakuakua

Anonymous said...

owhh dah confirm ek? okie..nasib kali ni joe igt nak tulis baju kurung/kebaya skali ahakzz

from: arejue

Anonymous said...

serious nie tk de baju melayu.........camne? tak kan aku sorang jer janggal

budin

jOe_sTaRz said...

Rakan-rakan, sila bagi email anda untuk diforwardkan menu Sabtu ni...Sajer nak bagi korunk bertambah lapo...

Budin, aku nak bagi pinjam pun tak sama saiz kita ni. Kash tak tau la sebab perut dia macam tak release jer....So muat kot ngan ko...Hehehehe

Anonymous said...

budin_klate@yahoo.com


tk muat gak...tp lau baju saruji ada probability leh muat tp dia ada satu pasang jer

Anonymous said...

wah2..epening nampak...
so sape xde baju malay masih sempat beli or rembat je kat mane
PM dah bg order so sume exco n ex-pm must follow pm`s order...
hahaha
p/s cant wait mkn kat sana :p

Anonymous said...

Isu baju melayu lum selesai ek? joe,..ayu dah bagi email i kat u semalam nk tgk menu tu huhu :D

from: arejue

Anonymous said...

azura_azizi@yahoo.com
rasya_gurlz@yahoo.com

p/s: budin ko beli jela bj melayu skang nant pakai terus tuk raya...ok kan idea aku??

tasha@ayu :)

Anonymous said...

tk pe aku g pkai baju mahal aku...brook brother.......hahhaa


budin