Friday, February 20, 2009

TriP To SuNGai GaBai oN 28 Feb 2009


Salam kawan-kawan semua...Ini update terbaru aku untuk korang yang di ajak untuk sertai mandi manda ke Air Terjun Sungai Gabai.


Anda Di Jemput Hadir:-

  1. Faizulazhar-(Kompem pergi-Penganjur Katakan)
  2. Siti Atu Natasha-(Kompem pada 16th Feb 09)
  3. Rohamizah-(Kompem pada 16th Feb 09)
  4. Kamahizan-(Kompem pada 05th Feb 09)
  5. Haslina-(Balik Sabah 28th Feb - 09 Mac 09)
  6. Azhan Mazlipah-(InsyaAllah tak kot)
  7. Ezarif Hasnol-(No response-lain kali tak nak ajak)
  8. Hazieda-(Bekerja pada Hari Sabtu)
  9. Saruji-(Kompem pada 05th Feb 09)
  10. Kashfil-(No response-lain kali tak nak ajak)
  11. Adik Rohamizah-(Kompem pada 16th Feb 09)
  12. Adik Siti Ayu-(Kompem pada 16th Feb 09)

Perhatian semua peserta:-

  • Pastikan anda membawa sedikit makanan ringan atau berat mengikut kemampuan masing-masing. Tiada paksaan. Tak bawa tak pe. Nanti lapar sila gigit jari anda. Letak komen kat sini dan bagitau nak bawak apa. Kalo malu Biarlah Rahsia! Aku bawak Sandwich.

  • Kita semua akan berkumpul di hadapan kediaman sewa Siti Ayu (Tasha) pada jam 8.00am. Sebab aku tak la tau sangat jalan dia. Sapa susah nak bangun pagi suruhla kawan-kawan kejutkan. Aku nak suruh skandal aku kejutkan. Tapi lupa takde skandal. Suruh sandal la. Ahaks! Pada Saruji tunggu jer kat Tol Batu 9.

  • Pakaian bebas. On je....Hehehehehehehe....Aku akan updatekan perkara terbaru dalam ni. So apa-apa komen sila sertakan kat sini k. SMS takde kreditla..... Hehehehehehehehe..


4 comments:

Aimi Zubir said...

Aku? Xde dalam list pn... huhuhuhu

nOniE said...

aku pun xde la mie..xpe la...kita x dijemput...ahakz

jOe_sTaRz said...

Erm sebab korang tak sudi nak bersama ngan aku...so aku tak leh la nak jemput.....mesti korang tak nak...sedih tak?

Anonymous said...

Torai