Saturday, February 28, 2009

AttenTion To All...

Salam seme. Aku dapat komen bahawa ada yang mengatakan mereka tak dapat nak bagi komen pada setiap topik yang aku kuarkan. Mean orang yang takde blogspot punya akaun ler....Erm setau aku la kan, aku dah setting, siapa-siapa sahaja boleh komen. So, hari ni aku nak clarify cara-cara nak komen k......Sila ikut arahan di bawah (mereka yang takde akaun blogspot):-

  1. Klik 'comment' yang terletak di akhir setiap topik.
  2. Then tulis komen anda pada 'Leave your comment' dan sertakan nama glamour anda e.g 'Minah Gedik', jOe_sTaRz etc.
  3. Taip 'Word Verification' yang telah disediakan pada setiap kali anda hendak komen. Ianya berbeza setiap kali anda nak buat komen. So, tak yah la nak hafal.
  4. Akhir sekali Choose and identity as "Anonymous"
Mudah kan. Erm kalo tak leh jugak tak tau aku nak cakapkan.......


1 comment:

Anonymous said...

no komen