Sunday, September 30, 2018

MYKORI DESSERT CAFE

Assalamualaikum

Hari ni nak update sikit pasal makan2. Tapi kali ni bukan la makan sangat. Tapi more kepada dessert. Apa tue? MyKori Dessert Cafe. Kedai ni macam konsep Snowflake. Sedap gila. Korang kena cuba. Sangat recommend. 

Dia macam ABC. Tapi ais dia halus gila. Sebab tu nama dia Shaved Ice Shop. Tak la manis sangat. And banyak flavour. Harga bermula dari RM21 tak silap. Lupa nak snap harga. Takpe nanti aku datang lagi aku snap and upload kat sini ye. 

MyKori ni banyak cawangan antaranya di Setapak, Puchong, Kota Kemuning dan lain lain. Aku kali ni pergi SS15 Subang Jaya. Siapa peminat bingsu snow ice memang patut datang sini sebab snow ice memang sedap. Dekat sini famous dengan kakigori(snow ice), toast dan waffle. Servis di sini layan diri. Order pay and tunggu sehingga buzzer berbunyi.

Dia ada kad dapat free di mana, kalau 5 kali visit, dapat free 1, and 10 kali dapat 2 mangkuk free. Validation 4 bulan jer. So nak dapat tu korang pandai2 la budget timing nak p bila ye. 

Aku tak leh move on lagi dengan Snowflake, sebab kat Snowflake aku paling suka Mangga. Maka dengan itu aku amik perasa Mangga jugak kali ni. 

Maafla runcing sket muka

Presentation dia memang power


Ini la MyKori Loyalty Card yang aku cakap tue


IG MyKori: @mykoridessertcafe


No comments: