Sunday, May 24, 2009

WeEkEnD MinGGu ke 20, TaHuN '09 (23rd - 24th May '09)

FaReWeLL FoR HaSLiNa SaLiM

Erm ini aktiviti aku sepanjang Weekend Minggu yang Ke-20, tahun 2009.
  • Erm Sabtu pagi aku menapak di office.
  • Plan aku minggu ni ialah Farewell for Haslina. Dia dapat tukar ke JKR Kota Kinabalu. No more KL. Ya la husband kat sanakan...:)
  • Petang after Maghrib gerak ke Jalan Semarak. Restoran O Mulia. Tup2, bila sampai sana, Restoranya tak menarik. So tukar plan. Plan B.
  • Restoran Nelayan tapi menu seme western. So, seme mata kitaorang malam tu biru sekejap....:)
  • Macam2 cite kuar. Besala, career talking. Hahahaha
  • Pesanan Lina sebelum beredar...."Sapa2 yang solo, cepat2 la cari pasangan". Erm perlu ke ikut saranan dia ek? Hehehehehe.
  • Makhluk yang turut serta;
  1. Faizulazhar
  2. Ahmad Kashfil Asrar
  3. Saruji
  4. Budin
  5. Firdaus
  6. Haslina
  7. Ayu
  8. Rohamizah
  • Kitaorang sampai umah dalam jam 12.00am
  • Ahad aktiviti aku kemas bilik n tido. Besnya...

Antara gambar2 yang aku dapat snap n untuk paparan umum...:)

Restoran Nelayan Kampung Baru

Inilah Pesanan :)

Aku punya Chicken Chop

Posing kami malam tu

1 comment:

Anonymous said...

Привет!
Даже очень незабываемый сайт.

Много приколов...Миксы, План, A-PVP, Анаша, и т.д.
Доброе пожаловать на сайт:
[b]
http://hydra-onion.zuzejotuti.tk


[/b]