Monday, April 13, 2009

SunGai GaBaI oN 28th Feb '09

Erm alop kawan2. Mesti ada yang menantikan gambar2 masa pergi mandi manda kat Air Terjun Sungai Gabai kan...Erm aku pohon seribu kemaafan sebab lambat update...Bz sangat la sekarang. Kadang2 wat bz jer....Hehehehehehe...Takde la, memang betul2 bz....Tiada lakonan atau paksaan.

Erm serba sedikit aku nak imbas kembali perjalan ke puncak Air Terjun ni. Puncak ker? Huhuhuhu....Masa mula2 nak masuk jalan dia, ada orang mintak bayar RM2.00. Nampak macam tak betul jer orangnya. Dalam kata lain macam orang gila. Tiba2 aku terpengaruh. So bayar la. Then bila sampai kat dalam jer ada orang mintak bayaran lagi. Sekepala RM1.00. Huhuhuhu. Bila di soal siasat rupanya kat luar tu orang gila. Aku pun jadi gila sekejap. Patut la macam hampeh jer orang kat luar tu. Takpe dah rezeki dia nak wat macam mana kan.

Erm so bila dah parkir tu, naik la. Ya Ampun, tangga dia 85 darjah. Penat lutut aku. Dah la lama tak bersenam. Setelah lebih kurang 15min mendaki, sampai la tempat yang sesuai untuk terjun. Apa lagi, siap2 tukar baju dan seluar, makan dan minum sket, then terus terjun. Besnya....Lamanya tak mandi air terjun kan.

Sebelum tu aku nak senaraikan nama2 Makhluk Allah yang turut;
  1. jOe_sTaRz
  2. Ayu
  3. Mizah
  4. Kama
  5. Babuji
  6. Boss
  7. Lan
Kat sini aku tunjuk la sket gambar2nya untuk tatapan umum. Takde kaitan antara hidup dan mati k.



Pandangan Air Terjun Sungai Gabai yang sempat dirakamkan



Sempat posing sebelum berendam



Siap untuk Terjah




Gemuknya aku. So what?



Makhluk yang turut serta

No comments: