Sunday, November 2, 2008

WRN 8624

Erm aku nak cete la sket pasai kete aku ni ek.....erm aku memang minat Savy dari kete MyVi. I mean for kete kecik2 dari Malaysia ler...Erm kalo sedan tu banyak gak....Tapi mesti la beli ikut kemampuan kan.....Erm aku dapat kete aku 14 July 2008 bersamaan ari senin. Pas lik kerja aku p amik bersama2 ngan Kash. Korunk kenal ker...Erm wat2 kenal la ek....Kawan aku ler tu....Then a week after that aku p survey body kit Savy. Erm aku dapat ler harga yang agak aku mampu n aku ubah la apa yang patut....Erm setakat ni aku puas ati apa yang aku nak dah dapat....Takpela ek. Sket2 lama2 jadi la lawa kan......Ok uolls.....Njoy my my car pictures....huhuhuhu


Kete ku semasa tak Berbody Kit


-:Pandangan dari Sisi Kanan:-


-Pandangan dari Sisi Kiri:-


-:Pandangan Belakang:-


-:Pandangan Depan:-

Kete ku semasa Body Kit Di Pasang


-:Operate Bermula:-


-:Dah Siap:-

Kete ku & Body Kit nya


-:Depan:-


-:Belakang:-


-:Sisi:-

Huhuhu....Puas....Cume skunk ni aku nak tambah alatan dalaman dia....erm bantal kat belakang ker....monyet gantung2 ker....leh teman aku bila aku drive sesorang...ahaks................

3 comments:

nOniE said...

joe..bape harga body kit ko tue...??ko beli kat mana??
ko hadiah tuk aku bleh???tapi myvi punye la..hahahaha

Aimi Zubir said...

weh faizul.. takyah la gantung2. xmacho ar... hak hak hak...

jOe_sTaRz said...

ok aimi aku tak gantung...tapi aku nak beli macam bola sepak nyer bantal...aku perasan dalam forum farish..kete dia letak bantal bola....cantik siot...tu macho....erm kepada nonie plak...erm kat shah alam jer...erm murah wei...p la....ermkalo nak belikan untuk ko, ko kena jadi gundik aku lu...hahahahahahahahha